1 Şubat 2012 Çarşamba

Uzun zamandır yazmamamın sebebi...

Uzun zamandır yazmıyordum. Neden? Çünkü uzun zamandır muhteşem ama yorucu bir maceranın içindeydim. Bir mucizenin içinde…

Evet, bir bebeğimiz oldu. Bir bebeğimiz olacağını öğrendiğimde, hala bloga yazacak bir şeyler hazırlıyordum ama sonra sağlık durumum müsaade etmediği için uzunca süre uzak kaldım. Şimdi ne değişti? Yeni bir blog oluşturduk arkadaşlarımla ve ona yazmışken buna yazmamak haksızlık olur diye buraya da bir yazı yazayım dedim. Bu ilk göz ağrısı ne de olsa…

Hatta çok öncesinde hazırladım ve yayınladığımı sandım oysa işlem yapılmamış ve bu yazı böyle kalıvermiş. Ben de yeniden düzenleyip yayınlayayım dedim.

Şimdi öncelikle güzel haberimize:

22 Eylül 2010’da bir bebeğim oldu. Tatlı kızım beklediğimizden biraz erken gelip sürpriz yaptı bize, ne iyi etti.

Uzun zamandır ne maske ne kukla ne heykel ne seramik yapıyordum, içimde deli gibi bir istek vardı. Dahası milongaya en son gittiğim zamanı hatırlamıyordum bile. Hamileyken tango yapmak gibi susturulamaz bir istek duyuyordum içimde. Gel gör ki bu susturulamaz istekleri İnci'm, güzel meleğim tam da arkadaşlarımı hem de hamile olanlarını ayartıp milongaya (tango gecesi) gitmeye ikna ettiğim günde doğmaya karar verdi.

Bu ya tanrının ya İnci'min bana güzel bir cevabı ya da işaretiydi işte.

Bırak bunları, hayatındaki en önemli insan kucağına gelmek üzere, artık hayatında bu insandan daha önemli hiçbir şey olamayacak.

Evet hala istiyorum bu saydıklarımı ama İnci'mleyken hiç aklıma gelmiyorlar nedense. Sadece yattığımda, uyuduğumda vs.

Zaten kukla ve bebek yapımına başlamam için İnci'nin biraz daha büyümesi yetecek, ondan sonra yine başlayacağım. O zaman bebeğim için de yapacağım. Şimdi ise aralarda, fırsat buldukça yine yapıyorum birşeyler...

Arada yazacağım ama siz bu arada diğer bloguma da bakın...

Kızlar yazacak hal ve vakit bulamıyorlar sanırım, artık pek ses çıkmıyor ama beni bilen bilir, çenem pek düşüktür, fırsat buldukça muhakkak yazıyorum...

http://7anne7cuce.blogspot.com

Beklerim...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder